DIESEL RED TAG je inkubacijska platforma zamišljena da ugošćuje novu generaciju disruptivnih dizajnera koji interpretiraju DNA brenda ( traper), kreirajući kapsulne kolekcije koje se distribuiraju u odabrane trgovine diljem svijeta. DIESEL RED TAG debitirao je 2018. godine s prvim izdanjem sa Shayne Oliver of Hood By Air nakon njega je uslijedila kolekcija Glenn Martens iz Y/projekta.
Rubchinskiy je poznat po svojem utility i streetwear dizajnu koji je uvelike utjecao na rusku kulturu. Takvu senzibilnost donosi u kapsulnoj kolekciji DIESEL RED TAG x GR-UNIFORMA kreirajući seriju pseudo uniforma za teoretičnu “Operu”.
Traper koji je uvijek glavni element Diesela pojavljuje se s ombre gradijacijama ili upečatljivim i kultnim patchwork tretmanima, na jaknama, radnoj odjeći i hlačama. Glavne boje – crna, bijela I crvena su središnje iako se pojavljuju i druge nijanse. Aspekt utility sportwear vidljiv je svugdje ( uključujući boksačke hlače i top majice) te daje nostalgičan prizvuk. Modni dodaci uključuju teške remene kombinirajući kožu i remen, čarape sa specijalno osmišljenim izvezenim DIESEL RED TAG logom, tenisice od trapera i platna s naglašenom gumenom potplatom.
Rubchinskiy je nastojao stvoriti novu vrstu Gesamtkunstwer (umjetničko djelo koje nastaje ravnopravnom i naglašenom suradnjom više umjetnosti ) kolekciju.
RED TAG x GR-UNIFORMA kolekcija ekskluzivno će biti dostupna u odabranim Diesel trgovinama i na diesel.com, Dover street market trgovinama, Comme des Garcons trgovinama i pažljivo odabranim trgovačkim kućama – uključujući Selfridges u Londonu i KM20 u Moskvi u suradnji s partnerom Tomorrow.
Komentari