• RSS
  • Twitter
  • Facebook
  • You Tube

Ready to Unwear

Ljetna kampanja “Ready to Unwear” promovira ideju “manje znači više”.

Pozadina ovog ironičnog naziva izokrenut je naziv “fashion” fraze “ready to wear” zato što najbolje ljetne uspomene često uključuju malo odjeće. Razmislite: cjelodnevni party uz bazen, pokazivanje preplanulog trbuha i nogu, ponoćno kupanje u moru na mjesečini ili ljetna ljubavna avantura ( najbolja vrsta ljubavi… ok, mogli bismo raspravljati o tome ).

Kada pričamo što nositi za vrijeme vrućih dana i toplih noći… pa najbolje jako malo.

Nova kampanja govori o situacijama kada odjeća treba biti nošena. Diesel logo remeni, crop majice, kratke hlače, košulje, bandana marame, isprane bermude, kupaći kostimi, traper topovi, kožne mini suknje i čizme poslužit će kao privremeni trik ali s namjerom da se sve skine puno prije odlaska u krevet.

Stavite nešto na sebe ali nemojte se bojati i razodjenuti.

Spread the love

2 odgovora na “Ready to Unwear”

  1. PETAR

    TEST

Ostavi komentar