• RSS
  • Twitter
  • Facebook
  • You Tube

4 odgovora na “Komentare molim!”

  1. Igor

    Čovjek bi se stvarno mogao zapitati ima li to sve veze sa pameću ili s glupošću, mada nekako mislim da ima veze s oboje.
    Diesel prodaje jeans i upotrebljava svako sredstvo u tu svrhu a najviše voli ono provokativno. Mislim, da pored svih agresivnih reklama i pored tolike količine svakodneve doze seksa po televiziji i drugim medijima, zapravo današnjim klincima Dieselova kampanja “Budi glup” ne govori baš previše niti ih previše tangira. Slogani. koje će pokupiti usputno će im biti fora ali da bi to utjecalo na jednog “pametnog” da npr. odustane od namjere studiranja i prepusti se strastima života i iskustvu – čisto sumnjam. Ako i da, neće biti ništa novo jer su oduvijek postojali takvi trendovi kao što je još u 15st. Erazmo napisao “Pohvalu ludosti” koja nije ništa drugo nego upravo sažeti slogan “Be Stupid”.
    Nije vrijeme za suptilne poruke, već za gole, izravne i provokativne ali kad-tad će reklama ponovno postati suptilna i manje razgoličena na suvremeni način…

  2. Katja

    Ako netko ne može podnijeti provokativno neka okrene glavu. Svi se boje biti drugačiji, zato je DIESLE i uspješan!

  3. Mely

    Love you diesel!

  4. goran

    Zivio Diesel!!!

Ostavi komentar