• RSS
  • Twitter
  • Facebook
  • You Tube

KEEP THE WORLD FLAWED

U rujnu prošle godine Diesel je upoznao svijet s “Go with the flaw”, mantrom kojom želi inpirirati  ljude da ne samo da prihvate svoje mane, nego da ih nose s ponosom i pretvore u pozitivnu osobinu. Društvo neprekidno nastoji postići savršenstvo… ali savršeno je dosadno.

Diesel predstavlja prekrasnu Go with the Flaw romansu.

Ovo je priča o mladiću i djevojci koji se susretnu i zaljube nakon što su oboje odlučili riješiti se svojih očitih mana. U kratkom filmu i ovoga puta u režiji Francoios Rousselet-a s muzičkom podlogom “What’s matter baby” Small Faces, otkrili smo da će na kraju naše mane uvijek biti jače od svih naših pokušaja da ih sakrijemo. Pa zašto ih ne prihvatiti, uživati u njima i zadržati svijet kao što bi i trebao biti: prekrasan sa svojim manama?

Novo poglavelje označava i početak novog Dieselovog dizajna, prikazanog s kolekcijom proljeće/ljeto 2018, glorificirajući Dieselove prepoznatljive elemente s autentičnom atmosferom 90-ih. Kolekcija izražava samoizražavanje, potiče sudaranje kontrasta kako bi se dobio jedinstveni stil.

Fotografije kampanje potpisuju Florence & Nicholas, dok je koncept kampanje razvijen zajedno s kreativnom agencijom Publicis.

Main kolekcija uskoro u svim Diesel trgovinama!

CREDITS:

Umjetnički direktor kampanje: NICOLA FORMICHETTI

Ostavi komentar