• RSS
  • Twitter
  • Facebook
  • You Tube

#forsuccessfulliving – za uspješan život u SAD-u!

#For successfulliving Diesel brand kampanja djelo je smionog industrijskog fotografa, Terry Richardsona, duhovita pravila koja govore “u smislu što danas znači biti uzoran građanin”.
U svojoj srži, Diesel je za to da stojite uz ono u što vjerujete, da se čuje Vaš glas
i što je najvažnije, da budete hrabri.
#forsuccessfulliving projekt utjelovljuje glas Diesel-a kao upute za prosperitet i vođenje neobičnog života.

Povodom predsjedničkih izbora u Americi 10 pravila su interpretirana kako bi izazvali ključne utjecajne članice da zauzmu stav o političkim pitanjima, ciljanjem na određene drzave SAD -a
s nekim od pravila, koja su posebno u kontekstu s tim državama zbog važnosti vladavine ili povijesne činjenice,
na primjer Massachusetts – koristi pravilo BE PROUD jer je bila prva država SAD-a koja je legalizirala istospolni brak.

Spread the love

Ostavi komentar