• RSS
  • Twitter
  • Facebook
  • You Tube

DIESEL zajedno s Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Tommy Dorfman predstavlja HAuTE COUTURE

THE MORE HATE YOU WEAR THE LESS YOU CARE

Svi smo bili žrtve negativnosti i krititziranja na društvenim mrežama. Štogod radili online uvijek postoji netko tko će biti spreman na kritiziranje. A kada smo pogođeni neopravdanom mržnjom većina napravi korak unazad. Ali skrivanje i loš osjećaj neće pomoći nikome.

Istina je što si više izložen mržnji prema kojoj si ironičan i ravnodušan ona ima manju moć napraviti štetu. Zato Diesel lansira Haute Couture. Jedinstvena kolekcija dizajnirana za: oslabiti moć “hate-a”/mržnje.

Od kuda početi nego od svakodnevnih iskustava? Uzeli smo dio mržnjeI hate-a koju je Diesel primio kao brend ( Diesel - is dead, Diesel - not cool anymore) ponoseći se i pretvarajući je u jedinstvene  odjevne predmete.

Nitko ne dobiva više mržnje od poznatih osoba na društvenim mrežama. U kampanju se uključila skupina svima dobro poznatih influensera uključujući Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In i Jonathan Bellini kako bi pomogli prenijeti važnu poruku – “Što više mržnje imaš na sebi manje te je briga”.

Poznate osobe izabrale su neke od najgorih komentara koje su ikada čuli o sebi te smo dizajnirali ekskluzivne Haute Couture odjevne predmete. Svi komentari su limitirani odjevni predmeti u Haute Couture kolekciji dostupnoj od 19-og rujna u odabranim Diesel trgovinama i na Dieselovoj web stranici.

Novo poglavlje Dieselove komunikacije počinje i živi gdje se online mržnja rađa – na društvenim mrežama – serijom video sadržaja sa svakim članom naše zvjezdane postave.

Možemo vidjeti poznate i slavne kako plešu i ironično slave mržnju kojom su obasipani na društvenim mrežama pomažući svijetu iz prve ruke iskusiti poruku kampanje, što više mržnje imaš na sebi to te je manje briga.

 

Spread the love

Ostavi komentar