Nakon dizajniranja kolekcije za žene za Diesel Black Gold od FW13 u Srijedu,08.01.2014. kreativni direktor Andreas Melbostad pokazao je svoju prvu kolekciju za muskarce, u sklopu Pitti Uomo u Firenci.
U skladu s DNA branda Melbostad je kreirao odjecu za čovjeka koji se oblači neustrašivo.Kolekcija za jesen/ zimu 2014 je prožeta vojnim i rock utjecajem, s kožnim jaknama u srebrnoj i crnoj boji ukrašenim zakovicama i vojnim zakrpama .Klasični Diesel Black Gold materijali su dobili veličanstvene tretmane za svjež izgled u ovoj kolekciji. Melbostad je ponovno izumio traper daleko od svog običnog oblika, sjajan, glatkih površina, oponašajući one lakirane.
Inspiriran stavom Diesel elegantnog čovjeka, vojne i rock ‘n‘ roll reference kulminiraju prikazujuci drzak ormar s muškim krojevima. Odjeven u vunu, flanel i popelin, pomiješan s klasičnim uzorcima u rasponu od uzorka riblje kosti za princa od Walesa,temeljni komadi kolekcije uključuju pametne košulje i jakne, prije prelaska na prestižne komade kao sto su vunene bomb i motorističke jakne.
Osnovni komadi uključuju skinny hlače do gležnja s patent zatvaračima i estetski moto-nadahnuce je vidljivo kroz reljefne pojedinosti na koljenima .
http://www.dieselblackgold.com/#/menswear-fw14/catwalk
Komentari